6 Kasım 2014 Perşembe

Knight İçin Hazırladığım Şahane Çizimlerim!

Selamlaaaarrrr selamlaaarr;

Bu ay forumda nasıl bir etkinlik var diye bir bakayım dedim. Bir de ne göreyim oyundaki en çok sevdiğin silahı çiz ödülü kap. Kim en sevdiği bir nesneyi güzel ve özenerek çizmez ki???

Neyse velhasıl bendeki bu gizli saklı cevheri sizlerle paylaşmak adına mükemmel silahlardan birini çizmek için kolları sıvadım ama seçemedim. I-ıh silahların hepsi birbirinden güzel. Ne yapalım kararsız kalınca hepsini çizmek gerekti. Ama bu çizimlerimi maalesef sizinle forumdan paylaşamıyorum. Malum ofis çalışanları bu tip etkinliklere katılamaz :( O nedenle bu şahane silah çizimlerimi sadece siz takipçilerimle paylaşmaya karar verdim. Yani anlayacağınız gözlerinizi bu şaheserlerimden mahrum bırakmayacağım. Hah bu arada Knight Online oyna yan herkesin bu çalışmalarımı örnek alıp bu etkinliğe katılmasını öneriyorum. Benim çizimlerim kadar mükemmel yapmasanız da olur ;p



İşte bunlar... Gözleriniz kamaştı değil mi? Şimdi düşünün gerçek hallerinden bile daha güzel olan bu çizimdeki silahlarım oyunda olsa... Knight Online PvP keyfi nasıl olurdu? Ohhh tadından yenmezdi bence. Düşünüyorum da bunları daha da geliştirerek yeni bir silah mı tasarlasam? Neyse bu dediğim gibi benim çizimlerim kadar iyi yapamasanızda yine de deneyin çizmeyi ve bu etkinliği kaçırmayın. 2400-2000 ya da 1600 cashe sahip olmak işteee bu kadar kolay ;)

0 yorum :

Yorum Gönder