2 Ekim 2014 Perşembe

Bu Etkinliğe Benim de Katılasım Var Gibi Gibi!

Merhabalaar :)

Bunca senedir sen kalk Knight online oyna ve eskiye dair hiç bir ekran görüntüsü ya da video alma. Ben bile en ezik zamanından bu zamanına kadar adım adım gelişmeni bile ekran görüntüsü ile ölümsüzleştir biriyimdir. Kaldı ki siz değerli şövalyelerin böyle bir durumu es geçmiş olmasına inanmam.

O halde ne yapıyoruzzzz? Elbette ki bu görsellerimizi, Knight online PvP anlarındaki başarılarımızı derleyip toplayıp bu etkinliğe katılıyoruz.

Eski dostluklar, arkadaşlıklar ve sayısız macera anılarınızda saklı. Peki bu anıları toparlayıp video haline getirerek tüm Knight Online oyuncularıyla paylaşmak ister misin? ve bunun karşılığında da ödül kazanmak...


Etkinlik kapsamında, eskiden almış olduğunuz ksc'lerden oluşan bir video hazırlayarak, paylaşmak istediğiniz bir veya birkaç anınızı bu videoya kendi sesinizle ekleyerek katılım sağlayabilirsiniz.

Bu tabii ki bir öneri. Bundan ziyade kendi fikirleriniz ile de çok daha farklı konseptlerde videolar hazırlayarak bizi şaşırtabilirsiniz :)

Hatta ve hatta ben bile birşeyler düşünüyorum. Meydan okursam şaşırmayın.

Sevgilerle, iyi bayramlar :)

0 yorum :

Yorum Gönder