5 Kasım 2014 Çarşamba

Büyük Gün: 25 Kasım 2014!

25 Kasım büyük gün!

Ve şunun şurasında 25 Kasım için ne kaldı ki? 1 ay bile değil :)



Kingdom Online PvP 'nin ne olduğunu öğretecek tüm warriorları, healleri ile birçok kişinin derdine derman priestleri, oklarının pasını silen vurkaççı tüm rogueları ve ve veeee asasına sarılmış karabüyüleri ile bekleyen priestleri ilgilendiren haber... Bir çok oyunseverin ısrarla "yeaaa ne zaman açılacak bu oyun?" - "test ekibine bizi de alın, bizde girelim nütfeeen" diye bekledikleri Kingdom Online geliyor! şahsen ben Kingdom indir dim ve kucak dolusu sevgilerimle, heyecanımla ve Mage'mle sizleri bekliyorum Siena sokaklarında...

Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben 25 Kasım'da Siena meydana nasıl sığacağız onu düşünmeden edemiyorum. Ah bu arada hemşire Ellie'ye asılmamanızı öneririm. Zira Eğitim Subayı Mark ve muhafız Vercade fazlasıyla acımasız olabiliyor. İyisi mi siz uslu uslu görevlerinizi alıp şehir merkezine geçin. Orada görebileceğiniz en sakin tüccar Shara teyze size aşk acınızı unutturabilecek kadar görev yükleyebilir :)

1 yorum :