23 Ekim 2014 Perşembe

Kingdom' da Bir Gün!

Herkese merhaba;


Bu hafta sizlere Kingdom Online PvP nin detaylarından bahsetmek istiyordum ancak buna hazırlanmaya pek vakit bulamadım :) Bu nedenle genel olarak oyun içinden NPC'le karma bir blog hazırlamaya çalışacağım :)

Oyuna ilk başladığınızda karşınıza Ellie isminde güzel bir hemşire çıkıyor. Bu hemşire aynı zamanda ilk iletişim kurduğunuz NPC. Hem genç, hem güzel hem de anaç :) Oyunda karşınıza çıkan ilk NPC böyle olduktan sonra hep daha iyisini istiyor insan :p




Daha sonra Eğitim Subayı Mark ile tanışıyoruz. Oldukça yapılı olan Mark'ın sağ gözündeki yara izinin anlamını tahmin etmek zor değil. Ne de olsa Mark'ta Lucis'e bağlı eski bir asker. Barışın Sienna topraklarında devamlılığı için en iyi orduya sahip olmayı çalışan amcamızın ardından yavaş yavaş Sienna Eğitim Kampı'ndan çıkarak Merkez'e doğru ilerledim.




Merkez' e Batı geçidinden girdiğimde ilk karşıma çıkan Shara ile tanıştım. İyi ki de tanışmışım :) Shara isimli tüccar teyzemiz o kadar şirin ki yanaklarını sıkasım geliyor her yanına gittiğimde. Ayrıca o kollarındaki, boynundaki takıp takıştırdıklarına her baktığımda dilimden  "parmağında yüzükler,kolunda bileziklerrrr" şeklinde bir dörtlük dökülüyor :)) Ah, tüccar Shara'nın dükkkanının önünden bir selam  vermeden geçmeyin derim. Zira bir çok ihtiyacınızda Shara'ya işiniz düşeceğinden aranızı sıkı tutun!



Sanırım yakışıklı muhafız Vercade'yi es geçemezdim! Vercade oyuncuların kazanmış olduğu savaş puanlarını kullanabilmelerini sağlayacak. Vercade'nin burnundaki ve yüzündeki yara izleri de gözümden kaçmadı...



Sırada Kingdom Online'ın şirinesi Moran! O nasıl bir tatlılık, o nasıl cicilik :))) Eğitilmiş petleri ve pet yiyeceklerini Moran'dan cüzi bir miktara alabilirsin. Onun için önemli olan almış olduğun petlere iyi bakmak^^




Sırada gizemli Depocu Eric var. Depocu diyip geçmemek lazım, benim tüm döküntülerimi toplayabilecek düzeyde depolama imkanı tanıdığı için şükran borçluyum kendilerine. Ben o pelerinin altında henüz bir surat göremedim... Bilemedim, sanki çok mu yüzsüz^^




Son olarak sizler için Lejyon Muhafızı Coobs' a gittim. Karizmatik abimizin de yüzünde aynı izler... Kingdom Online'da tüm erkek NPC'lerde bu yaralarını görmek beni şaşırtmadı değil. Berfargo'nun savaş yöntemleri hakkında biraz araştırma yapmam gerekiyor sanırım... Neyse ne diyorduk? hah Cobbs.. Lejyonunuzun deposu, bağışlarınız ve diğer lejyonlar hakkında genel bilgileri Cobbs'tan alabilirsiniz. Önemli olan kendinizi ona ne kadar sevdirebildiğiniz :)



Benden bu kadar. Diğer NPC'ler ile ilgili detaylı bilgilere Kapalı Beta'da ulaşabilirsin. Ama öncesinde Kingdom indir ve büyük günü bekle!

0 yorum :

Yorum Gönder